دو ساله شدیم ^__^

عشق یک خون آشام

یک نفس خون آشام ....

سلاملبخند

 

یک سال دیگه با تمام بدی ها و خوبی هایش گذشت

خیلی وقت ها چشمامون خیس شد خیلی وقت ها هم لبامون به خنده باز شد

دوباره یاد اولین بار که وبم را ساخته بودم افتادم

هیچ وقت فکر نمیکردم به این جا برسم و بتونم وبم رو انقدر نگه دارم

از کسی که بهم پیشنهاد داد این وب رو بسازم خیلی خیلی ممنونم

از کسایی که تا اینجا همراه من و وب بودن خیلی خیلی ممنونم

خیلی خوش حالم که دوست های جدید پیدا کردم

از دوست های خوبم که برای نوشتن داستان بهم انگیزه دادن واقعا متشکرم

از اونا که اجازه دادن بخشی از داستانم باشن واقعا ممنونم

اگه قرار باشه اسم ببرم خیلی زیاد میشن پس همین طور کلی میگم

مرسی دوست های خوب مجازیم

مرسی دوست های خوبه واقعی

مرسی دوست های خوب خون آشامی

مرسی دوست های خوب دنیای شب

همتون رو خیــــــــــــــــــــــــــــلی دوست دارم

و در آخر  از وب عزیزم ممنون که تا اینجا کنارم بود

و  تولد دو سالگیش رو تبریک میگمچشمک

امید وارم هیچ وقت این وب بسته نشه!



نظرات شما عزیزان:

alitarjomeh
ساعت12:49---1 بهمن 1393
die my darling die die die ....

sad but true ..........

nothing else matters ...........


lis 2 those songs of metalica ,u need help believe me babe ....


just trust m ...


Vampire girl
ساعت7:00---4 آذر 1393
مبارك باشه حيف من نميتونم وب هامو انقدر نگه دارم معمولا ازش خسته ميشم
پاسخ: مرسی خودمم هنوز در تعجبم که چجوری تونستم! :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سالگرد وبم,
نوشته شده دردو شنبه 12 آبان 1393ساعت 14:41توسطaytena|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna